Thursday 8 January 2015

PERHATIAN!! NEW FBS USER....



For new user, pls get ready ye especially pada uolss yg guna SET QASEH ...sgt² penting cause set nie ade pengelupasan...takde yg mudah bila uolss menggunakan FBS....

#please bace note dibawah

KESAN PENGGUNAAN BAGI YANG BARU MENGGUNAKAN FANTABULOUS SKINCARE
SEWAKTU ANDA MENGAMAL DAN MENGGUNAKAN FB SKINCARE :

• Minggu pertama
Wajah anda akan mula terasa pedih, tegang, gatal, kusam, hitam dan lebam diikuti juga dengan pengelupasan kecil atau besar ( terpulang kepada kulit individu ) diantara 10 hingga 21 hari.
(Anda dinasihatkan agar tidak mengaru, tonyoh, pegang terlalu lama wajah atau apa saja yang boleh mengakibatkan wajah anda menjadi luka dan melecet)
(Namun kebanyakan pengguna hanya mengalami pengelupasan kecil @ halus shj malah ade yg tak mengelupas langsung)

• Minggu ke -2
Bila kulit anda terasa pedih dan gatal, cukup jika ditekan dan dipedap secara perlahan dengan mengunakan kapas yang bersih yang lembut,dan lembab bagi menghilangkan kerengsaan, PEDIH DAN GATAL di wajah. Pemakaian FB SKINCARE harus terus dilakukan dan jangan dihentikan penggunaannya, kerana ini adalah normal diawal penggunaan.

• Minggu ke - 3
Setelah pengelupasan diwajah (pengelupasan tipis @ besar) telah mula sekata maka gatal , pedih dan rengsa akan hilang dengan sendirinya.

• Minggu ke - 4
Pengelupasan yang agak lama biasanya pada daerah hidung dan mulut ,setelah minggu ke 4 dan 5, wajah akan berubah - lubang-lubang pori telah mengecil, wajah mula menjadi cerah dan bersih dan gebu


TIPS: untuk mengurangkan rase pedih, lebihkan penggunaan serum dan selepas cuci muka sapu dengan ais perlahan-lahan.




No comments:

Post a Comment